Forum www.aplica.pl Strona G│ˇwna www.aplica.pl
szkolenia, warsztaty, pomoc psychologiczna i interwencja kryzysowa, narkomania, samobˇjstwa
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Jeli mama wiecej czasu to robie 20 zbek i 20 krawlow plus 10

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aplica.pl Strona G│ˇwna -> aplica
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Master forum



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 15:33, 25 Mar 2014    Temat postu: Jeli mama wiecej czasu to robie 20 zbek i 20 krawlow plus 10

czesci pol. [link widoczny dla zalogowanych] anakondzia - uwa┼╝aj, bo za chwil─Ö polujesz ekran ze z┼éo┼Ťci. zreszta specjalistow uwazam ze nadwaga czy wrecz otylosc to choroba .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zarowno maz jak i ja nie chcialam zeby byl przy porodzie ciezki i dlugi porod sprawil jednak ze maz w nim uczestniczyl dzielnie stal przy moim lozku minal jakis czas i pytam meza czemu jednak zdecydowal sie zostac ze mna a on mi na to ze tak bradzo bolaly go krzyze i ze nie mial juz sily stac ale wstyd mu bylo wyjsc spok nie?
ramiona 250-300
M kupiłam od apollo i werki

Piel─Ögniarka przyniosla mi w szklance ciep┼é─ů, gorzk─ů herbate.... [link widoczny dla zalogowanych] Pewnie wyszed┼é Ci II stopie┼ä, bo wyniki zosta┼éy zafa┼észowane przez infekcj─Ö i stan zapalny pochwy.

[link widoczny dla zalogowanych] tml a miesnie tez sie rzezbia? Pozdrawiam wszystkich na topiku a w┼éa┼Ťciwie to siedz─Ö i szukam w internecie firmy do monta┼╝u drzwi ale i tak jakos inaczej sie czuje. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam serdecznie Queen - Show must go on, We Will Rock You, Bohemian Rhapsody sjspln.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] http://giochi-gratis-puzzle-bobble.sjspln.inf o/ http://scuola-portoghese.sjspln.info/ http://booking-italia-orario-volo-aeroporto-f iumicino.sjspln.info/ 7bddbf019794022ee2c4ecc04af44273 bo kazdy ma generalnie swoj gust ;> W sumie to w por├│wnaniu z r─Ökami przebarwienia na ciele i blizna na kolanie nie ma znaczenia. pozdro Hej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaznaczam domowe bo kiedy┼Ť zabra┼éam si─Ö za bisakodyl i przyp┼éaci┼éam to nadwra┼╝liwo┼Ťci─ů ┼╝├│┼é─ůdka...ale co si─Ö nie robi aby BMI by┼éo poni┼╝ej 30
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Master forum



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 0:42, 04 Kwi 2014    Temat postu: Tuz po 40.

By┼éam wtedy dziewic─ů i dokucza┼é mi b├│l w podbrzuszu.
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do spinningu, to szczerze nienawidze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie ma co tak ci─ůgle narzeka─ç, wkr├│tce wyp┼éaty i przekonamy si─Ö ┼╝e jednak mo┼╝e by─ç gorzej. [link widoczny dla zalogowanych] Chunie sie wtedy szybciej ?
No i co Juleczko,w czym posz┼éa┼Ť,jak si─Ö bawi┼éa┼Ť??co wy si─Ö tak tego rumianka uczepili┼Ťcie??jako jedyna doradzi┼éa a wy na ni─ů najechali┼Ťcie,wstyd┼║cie si─Ö! Jestem zadowolona - a to dla mnie zdecydowanie najwa┼╝niejsze. ja mam szerokie biodra i p┼éaski brzuch Mi─Ö┼Ťnie brzucha czu─ç ale t┼éuszczyk si─Ö nie spali┼é. Uwazam ze to praca dla osoby z powolaniem bo jesli ktos chce byc polozna bo kokosy to przypuszczam ze jak chociazby postoi przy rodzacej 12 godzin poslucha krzykow i badz co badz zobaczy to i owo to i zapal do kokosow minie szybciutko jesli chodzi o niz demograficzny - bzdura, ta sprawa to kwestia sporna. [link widoczny dla zalogowanych]
Wysilek powoduje, ze zwiekszaja sie potrzeby energ. Mój lekarz mi powiedział ze mi wolno siedziec i patrzec na telwizor. Zależy mi na ciekawych tytułach, nastrojowe, romantyczne ballady Marysia jest mdła i rzygać mi się chce jak patrzę na jej dobroć fuj. Nie wiem dlaczego ale wszystkie wydaja mi sie jakies... hehe około minuty kłucie w pochwie, dosłownie poczułam jakby mały mi się wstawił w kanalik..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIE SIANA tylko :
[link widoczny dla zalogowanych]
za miesiac wszyscy beda nia rzygac, tak jak cichopkowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Musz─Ö powiedzie─ç, ┼╝e poslka wersja jest strasznie nudna. [link widoczny dla zalogowanych] i regeneracja-85 zl
┼╗al mi jej. i terzeba sie z tym liczyc. nie do┼Ť─ç ┼╝e narobi┼éam ha┼éasu po p├│┼énocy bo nie w t─ů stron─Ö co trzeba drzwi otwiera┼éam to jeszcze wlecia┼éam im do ┼é├│┼╝ka . Pracodawca musi sie zorientowac co pracownik potrafi. odzywek sie boje stosowac wtenczas bo w ogole nie wiem co juz bedzie. [link widoczny dla zalogowanych]
Na pewo wa┼╝ne jest to ,┼╝e TEMAT ZOSTAL PODJ─śTY i ┼╝e jest zauwa┼╝ony porblem TAJMNICZO┼ÜCI TEGO PREPARATU I DAWKI w niej zawartej. Dlatego za┼éo┼╝y┼éam ten topic, ┼╝eby┼Ťmy mog┼éy wzajemnie sobie pomaga─ç - wiadomo, nikt tak dobrze nie zrozumie bulimiczki, jak druga bulimiczka;( wiem ┼╝e to brzmi dziwnie ale dzia┼éa! Co s─ůdzicie o takim brzuchu? O ile si─Ö nie myle to by┼éy kilojule. Ja takowych nie mia┼éam Malajka, a co Ci takiego dr zrobi┼é nie tak?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli pracuj─ů na markowych kosmetykach i kto┼Ť w┼éo┼╝y┼é troch─Ö funduszy w salon, to pewnie szkoli personel, bo inaczej to si─Ö nie op┼éaca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi┼Ť mo┼╝esz je┼Ť─ç - opr├│cz zupy - banany (4-6 sztuk) i pi─ç odt┼éuszczone mleko oraz du┼╝o niegazowanej wody mineralnej. niemam z tym doswiatczenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czemu uważacie, że wyszła na kretynkę?? [link widoczny dla zalogowanych] ja tylko nakładam zel i wcieram i nic poza tym.
Jak mam si─Ö po┼éo┼╝y─ç to juz mi sie s┼éabo robi na sam─ů my┼Ťl ze znowu b─Ödzie pobudka. Tutaj te┼╝ znajdziesz list─Ö Polak├│wginekolog├│w w Niemczech: na czym to polega nuie zauwa┼╝y┼éa┼Ť , ┼╝e nie ┼Ťpiewali dzi┼Ť??? Po prostu tragedia, a zw┼éaszcza teraz zim─ů, kiedy nawet nie mog┼éam za┼éo┼╝y─ç ┼╝adnych cieplejszych but├│w... [link widoczny dla zalogowanych]
Internet bezprzewodowy jet dosyc drogi wejdz na strony wodafone lub o2 tam dowiesz sie wiecej. Odnowa benusik!!! ale teraz martwi mnie co innego... czy to mi minie ? koszmar. Ale skoro mo┼╝na zje┼Ť─ç normalnie i si─Ö chudnie to czemu nie spr├│bowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na szc─Ö┼Ťcie ju┼╝ wr├│ci┼éy do formy.U┼╝ywa┼éam od┼╝ywek Panten regeneruj─ůcych oraz maseczek Loreala, a tak┼╝e na same ko┼äc├│wki wosku (ale nie du┼╝o i tylko na ko┼äc├│wki).
[link widoczny dla zalogowanych]
to najgorszy plotkarski gatunek na swiecie,bozeeeeeeeeee A moze sama bys chetnie taka zalozyla?Co komu do domu Mniej drastycznym sposobem jest uzywanie wymienianych szamponetek, jednak musisz sama okre┼Ťli─ç czy b─Öd─ů skuteczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Buziaki i u┼Ťciski, [link widoczny dla zalogowanych] a co do zimy, jak tak b─Ödzie zimno, to wi─Öcej b─Ödzie sz┼éo na bary.
Pij tez du┼╝o niegazowanej wody mineralnej i nies┼éodzonej herbaty. Wielki Tydzie┼ä Cze┼Ť─ç Dziewczyny nie no pewnie sa sliczne ja tez chce zrobic tylko bardzo boje sie zastrzyku-juz samego znieczulenia,jestem strasznie wrazliwa na bol Blumenka - moja endo na co dzie┼ä pracuje w szpitalu na Banacha,ale mnie poleci┼éa dr G├│rnickiego,kt├│ry jest ordynatorem oddzia┼éu chirurgicznego w Wo┼éominie...(a przynajmniej by┼é w maju 2008 r.) [link widoczny dla zalogowanych]
_______________________ Dretwienie konczyn. Dorwalam prac─Ö (sezonowa ale jest) Mam w┼éosy do ramienia mniej wi─Öcej, farbowane r├│┼╝nymi farbami na niewielkiej przestrzeni czasu, ostatnio Casting Creme gloss. Palec po bokach jest p┼éaski zaokr─ůglony, ┼╝adna tkanka nie wystaje a jedyne co wystaje to w zale┼╝no┼Ťci od zabiegu w─ůski paznokie─ç. Mam taka ciotke 44-letnia, ktora wlasnie nosi baranka od mlodosci i nigdy nie zmienila fryzury, bo po prostu jej nie pasuje i ma naturalnie pokrecone wlosy, nigdy nie robila trwalej. Kapitan dawaj maila
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Master forum



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 13:42, 04 Kwi 2014    Temat postu: Wyda┼éam na ni─ů olbrzymi─ů kwot─Ö 10 PLN

w og├│le gdzie tu logika - wa┼╝─ůc 58kg ma 56cm w pasie, a wa┼╝─ůc 54kg ma o centymetr wi─Öcej??????
[link widoczny dla zalogowanych]
ja pracowałam w restauracji ale na zmywaku ale mja kolezanka była kelnerka i była zadowolona.we wakacje był straszny ruch i zawsze miała duze napiwki. jakie wrazenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napiszcie jakies dobre czarne głebokie czernie. [link widoczny dla zalogowanych] zreszta masz racje,Polacy nei maja powodzenia,wyjatkowo nieprzystojni jestesmy,
bo to ┼╝e ona wygl─ůda tak sobie bez retuszu wcale nie oznacza, ┼╝e ty kiedykolwiek b─Ödziesz wygl─ůda─ç lepiej albo przynajmniej r├│wnie dobrze w makija┼╝u, jak ona po cytologii wysz┼éo, ┼╝e mam jakie┼Ť zapalenie, dosta┼éam te tabletki, zu┼╝y┼éam 5, a za dwa-trzy dni mam okres i chyba potem mog─Ö reszt─Ö wykorzysta─ç? To wszystko trzeba wspomagac a noe zalic sie i plakac fajne poznanie Uciekam przed nim i unikam go jak ognia a on jak przyjdzie niedopity to bez powodu potrafi mnie zwyzywa─ç od najgorszych, k.... [link widoczny dla zalogowanych]
numer do Carlo Biani w katowicach to 2000 215 jestem bardzo zadowolona z wizyty teraz jest super promocja (w centrum rozdaj─ů ulotki) baleja┼╝ ciecie i modelowanie za 119 z┼é naprawd─Ö warto a na koniec jeszcze dostaje sie karte sta┼éego klienta dzieki ktorej obci─Öcie z modelowanie jest tansze o 10% a no i klimacik w srodku p.s. Czy to ust─ůpi????????????? [link widoczny dla zalogowanych] polecam . jesli kto┼Ť chce porozmawia─ç podaj─Ö gg 4209511 WITAJ MOTYLEK-24 I co? Je┼╝eli chodzi tobie o ┼ü─ůtkowskiego z Polanicy to jak najbardziej,a jeszcze lepiej u prof.Kobusa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak boicie si─Ö ┼╝e si─Ö b─Ödzie papra─ç przez niemo┼╝no┼Ť─ç mycia z─Öb├│w, kupcie sobie CORSODYL, mi pani chirurg zaleci┼éa jedn─ů nakr─Ötk─Ö p┼éynu na szklank─Ö wody i p┼éuka─ç tak kilka razy dziennie.
[link widoczny dla zalogowanych]
kumpela byla na zdjeciach tylko w wawie i niezle chocki tam juz faceci odstawiali a co dopiero za granica jak nie jestes u siebie i nikogo nieznasz. A!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wielki Buziak [link widoczny dla zalogowanych] poza tym twoje pyskowki na kazdym forum swiadcza o tym jakim jestes czlowiekiem i mam nadzieje ze nikt nie bedzie sie sugerowal twoimi postami pisanymi jezykiem ulicy.
'' Ko┼Ťciuszki /chyba nr 24/ Jestem z woj. Jakie mog─ů by─ç powik┼éania, czy kto┼Ť tak mia┼é? w lodowce ) [link widoczny dla zalogowanych]
co z tym zrobi─ç? Skoro maja smak to jednak po to s─ů a spr├│bowa─ç chyba nie zazkodzi?Wiadomo ze bez gumki lepiej ale jesli autorka tematu brzydzi sie spermy (hmmm....)to nie ma innego wyjscia.Jednak moze przekonaj sie do niej bo dla faceta to nic przyjemnego takie pieszczoty przez gumke.... Poza tym, cz─Östo dr─Ötwiej─ů mi d┼éonie, a w┼éa┼Ťciwie sztywniej─ů i siniej─ů. No ale, mimo wszytsko, nie spisuj─Ö szpitala na straty. [link widoczny dla zalogowanych] i.php Mam 15 lat i obcie┼éam si─Ö do ramion. musia┼éabym dojezdzac na leczenie i te czeste kontrole ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej dziewczyny zaglada tu jeszcze ktos
[link widoczny dla zalogowanych]
bo z tym lekiem mo┼╝na wkroczy─ç w dowolnym momencie cyklu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czytałam o salonie Camille ALBANE, że jest b. [link widoczny dla zalogowanych] Poprzednio nie miałam takich problemów.
Ewqa25----> i jak tam stepper, nadal jeste┼Ť zadowolona? Bylam w Fairbanks. Naprawd─Ö bardzo si─Ö ciesz─Ö, ┼╝e powsta┼é taki topik Jednak g┼éod├│wke zaczynam od jutra, gdy┼╝ z tego co wczoraj wyczyta┼éam trzeba r├│wnie┼╝ wzi─ů─ç dzien wczesniej jakies tabletki przeczyszczajace i wtedy nie ma takich skutk├│w ubocznych,wi─Öc na 100000000% zaczynam od jutra Kurcz─Ö te lewatywy mnie przera┼╝aj─ů A co s─ůdzicie o tych z apteki \Enema\? ja akurat trafi┼éam do osoby kt├│ra ma w┼éasny salon w warszawie i prowadzu go od kilku lat, wi─Öc to nie s─ů jacy┼Ť praktykanci, kt├│rzy nie maj─ů poj─Öcia co robi─ç. czy wyobrazasz sobie jak wygladac bedzie ten dekold po kilku godzinach wesela, no i jak suknie wybrudzi? [link widoczny dla zalogowanych]
Poszukujemy od zaraz opiekunki do dw├│ch ch┼éopak├│w, jeden 3 miesi─ůce drugi 3 latka (od wrze┼Ťnia idzie do przedszkola). Sk─ůd sie to bierze? A widzicie jaka ona czerwona???? Tulisamore, to ja wspominalam, ze nie warto na skroty. Przecie┼╝ to normalne ┼╝e cz┼éowiek nie zawsze wygl─ůda pi─Öknie i ┼Ťwie┼╝o. Antoninko te p├│┼é roku mignie, zobaczysz ... Epicentrum ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Manta_ma, co słychać u twoich dwóch kilogramków?
[link widoczny dla zalogowanych]

Szef sie ze mnie smieje, ze jako Polka powinnam byc bardziej wytrzymala na niskie temperatury a ja paradoksalnie jestem tam najwiekszym zmarzluchem.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mysle ze nie, bo kazda z nas boi sie o to ze moze stracic swoj skarb...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli macie pomysł na jakies spotkanie, spacer, to moje gg:9187110 [link widoczny dla zalogowanych] Mam pytanko.
Do elpida - bardzo ci wspolczuje, wiem co to znaczy miec blizne w widocznym miejscu. mam problem chce zrobic sobie paznokcie... Przebarwienia i plamy zniknęły. mam oponkę ( a w sumie dwie... niestety na rehabilitacje bede musial czekac prawdopodobnie do maja, wiec musze radzic sobie samodzielnie [link widoczny dla zalogowanych]
KINGA RUSIN Ja w sumie teraz wreszcie jestem zadowolona, wiadomo, blizna jest nadal, ale o wiele ciensza i nie taka sina. nikt sie nie dowie;p no wlasnie jak to jest z tym piatym cwiczeniem?skretosklony to znaczy ze trzymam nogi zgiete w biodrze i udzie pod katem 90 stopni i wyprostowuje raz jedna noge raz druga trzymajac ja na wysokosci i jednoczesnie kierujac lewy lokiec do prawego kolana i prawy lokiec do lewego?tak to ma wygladac? Jola r├│┼╝nie pisz─ů, Ma┼éachow ze do pierwszego prze┼éomu kwasicznego czyli ok.6-8 dni, ehm..jutro wizyta u chirurga...zobaczymy..Oo.. Pozwolicie, ┼╝e powt├│rze-159z┼é!!!!!!.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aplica.pl Strona G│ˇwna -> aplica Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin